21 59 99 87 Mail@Netekaasen.dk

Blog om storytelling

Fordi din markedsføring skal være både mærkbar og målbar

 

Du kan modtage disse artikler i mit nyhedsbrev, sammen med information om vigtige ændringer på de digitale platforme. Har du input til artiklerne eller måske et emne, du ønsker tages op i en artikel, så kontakt mig via kontaktformularen. 

NyhedsbrevKontakt

Guide til storytelling

Start ved begyndelsen og find den røde tråd Din guide til storytelling Vil du gerne i gang med at sælge dit budskab gennem fortællinger, der fanger din målgruppe? Så har du her en nem og overskuelig guide til Storytelling. Målet er at give dig et praktisk redskab til...

Lær storytelling

Tak fordi du deltog på webinaret "Lær storytelling". Jeg håber du fik det ud af det, du gerne ville, og har fået inspiration til at arbejde videre. Hvis du har input til webinaret, så sætter jeg stor pris på feedback. Det er vigtigt at vide, hvad der var godt, og hvad...

Har du en hemmelig butik i Rold Skov?

På Iværksætteruddannelsen for et par år siden, underviste jeg sammen med Henrik Væver. Emnet var markedsføring, og snakken faldt på nødvendigheden af, at man som iværksætter har lagt penge til side til markedsføring. "Nu har jeg lige betalt for en dyr hjemmeside. Er...

Hvilken hjemmeside skal jeg vælge?

Er du lige startet op med en virksomhed, er et af de første punkter på to-do listen, at få lavet en hjemmeside. Hvorfor skal jeg bruge en hjemmeside? ... spørger du måske. "Kan jeg ikke bare nøjes med en Facebookside?" Spørger du mig, vil jeg umiddelbart sige nej. Men...

Hvornår er et opslag spam på Facebook?

At et opslag er irriterende, er ikke altid ensbetydende med, at det er spam på Facebook. I hvert fald ikke i juridisk forstand. Men der er heldigvis masser af muligheder for at rydde op, og - hvis det er nødvendigt - anmelde spam. Hvad er egentlig definitionen på...

Hvad rager det egentlig mig?

Du kender sikkert godt den fornemmelse. Du ser en annonce på Facebook og tænker "Hvorfor er det liiige jeg ser det?" Eller endnu værre: "Hva' rager det mig?" GYS... Prøv og forestil dig, at din målgruppe sidder med den tanke, når de ser DIT opslag. NOT good! I bedste...

Sådan finder du din målgruppe

Har du styr på dine målgrupper? ...Altså sådan RIGTIGT styr på dem? Hvem er de, hvor er de, hvordan når du dem... Og hvordan du taler til dem? Nej?  Bare rolig! For det første er du ikke det eneste. Det er en helt klassisk "fejl" hos mange selvstændigt...