Tag ansvar for din fortælling

uanset hvad du gør, fortæller du en historie

kOM I GANG ALLEREDE I DAG

Din fortælling
begynder lige her

Det handler først og fremmest om intuition

Hvad føler målgruppen, når de hører om dig?

I alt hvad du gør som virksomhed, fortæller du en historie. Hvad fortæller dine medarbejdere om at arbejde hos dig? Hvad siger deres familier? Hvad siger leverandører, samarbejdspartnere og – ikke mindst – hvad siger kunderne?

Alt det, der bliver sagt, fortæller din historie. 

Vælger du storytelling som strategi, udspringer alt hvad du gør af din fortælling. Hvis du gør det godt og er troværdig i din formidling, vil du kunne tiltrække og fastholde de mennesker, som kan genkende sig selv og deres værdier i din fortælling. 

Det handler også om ledelse og lederskab

Hvad er det, du går foran imod – og hvordan oplever de mennesker, som er med på rejsen, dit lederskab?

Det kræver mod at gå i gang med storytelling, for du skal sikre, at din historie er holdbar.

Prøv at være nysgerrig på følgende:

  • Hvad er det, du vil forandre?
  • Hvad vil du gøre anderledes end konkurrenterne?
  • Kan Bodil fra bogholderiet bakke op om historien?
  • Er Leif fra lageret en del af historien?
  • Hvad siger de 5 mest utilfredse kunder, du har haft?
  • Kan medarbejdernes familier bekræfte historien?

Når du ved, hvad der bliver sagt, vil du opdage, hvad du gør godt. Det kan du styrke og bygge videre på. Du vil også opdage, at der er ting, du kan gøre anderledes eller bedre, for at gøre din fortælling troværdig. 

Det er aldrig for tidligt at gå i gang med storytelling. Udviklingen er et af de vigtigste elementer i en god fortælling. Hvis du har noget på hjerte, og hvis du med din virksomhed ønsker at gøre noget anderledes – og måske endda bedre – så er der grundlag for at fortælle en god historie. 

skal vi komme i gang?

Vi finder din historie, og skaber sammenhæng ét skridt af gangen,
og i dit tempo

Strategisk storytelling

ledelsessparring

research

intern kommunikation

virksomhedens sociale ansvar

hjemmeside

content marketing

sociale medier

employer branding

Hvordan adskiller du dig?

Hvorfor skal kunderne vælge dig?

Det du sælger, kan din målgruppe med stor sandsynlighed også købe andre steder. Måske endda til en lavere pris. Hvorfor skal de vælge at lægge deres penge hos dig?

Fordi det er din historie, de føler sig tiltrukket af. Hvis du formår at sælge en følelse sammen med dit produkt, er kunder ofte villige til at betale en højere pris.

Skal vi drikke en kop kaffe sammen og se på muligheden for storytelling i din virksomhed?

Kontakt mig her

9 + 10 =

fredstedvej 12b, 6100 haderslev

Telefon +45 21 59 99 87

Mail@netekaasen.dk